Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Vintage story

Η ιστορία είναι απλή,μου αρέσουν τα ψώνια αλλά πως τα καταφέρνω σχεδόν ποτέ δεν έχω λεφτά όταν έρχεται ο καιρός των εκπτώσεων.Βρήκα λύση όμως στο θεματάκι μου και σας την προτείνω!Όλα άρχισαν μια βροχερή ημέρα όταν επισκέφτηκα το σπίτι των παππούδων μου και τότε έκανα μια "τρομερή" ανακάλυψη φωτογραφίες από τα παλιά όταν η γιαγιά μου και η μητέρα μου ήταν στην  ηλικία μου,αυτό που μου έκανε αίσθηση ήταν τα ρούχα και η τότε μόδα (που δεν διαφέρει και τίποτα από την  σημερινή ,αφού κάνουμε μια ανακύκλωση τα τελευταία χρόνια στις παλαιότερες) αυτό λοιπόν που έκανα είναι να δανειστώ ορισμένα ρούχα από την μαμά και την γιαγιά μου!Λοιπόν ένα φόρεμα από την γιαγιά,μια τσάντα δερμάτινη της μαμάς και να που έχετε ένα μοναδικό στύλ με μηδέν κόστος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου