Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Από την Σουηδία με αγάπη!


Στην αρχή μου άρεσαν οι ταινίες από την Σουηδία και τώρα αρχίζει να με απασχολεί και το θέμα με την σουηδική μόδα.Χαζεύοντας μια μέρα ένα περιοδικό το βλέμμα μου έπεσε σε ένα όνομα Sandra Backlund μια νέα σχεδιάστρια  μόδας,μόλις το 2004 ίδρυσε την εταιρία της με πλεκτά ρούχα φτιαγμένα στο χέρι που παραπέμπουν περισσότερο σε γλυπτά παρά σε ρούχα.Το θέμα είναι ότι τα ρούχα της είναι τόσο μοναδικά και εναλλακτικά και το πιο περίεργο είναι ότι ποτέ δεν είχα σκεφτεί τις δυνατότητα του μαλλιού εγώ είχα μείνει στα απλά πλεκτά της γιαγιάς μου που μου έραβε όταν ήμουν μικρή!Τα ρούχα φτιάχνονται σε λίγα κομμάτια(5 με 10 κομμάτια κάθε κολεξιόν επειδή είναι όλα χειροποίητα) και πουλιούνται μόνο μετά από παραγγελία.








 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου